Amit a Mokota babzsákokról tudni érdemes

1. Miért tűnik túl bőnek a külső huzat a belső huzathoz képest?
Amennyiben a külső huzatot levetted és újra visszahelyezted, úgy előfordulhat, hogy a huzatok szabásvonalai nem teljesen igazodnak egymáshoz, emiatt a külső huzat a használat alkalmával bővebbnek tűnhet és gyűrődik. Ebben az esetben használat közben (pl. ülj bele) próbáld a külső huzatot a helyére igazítani úgy, hogy a bővebb szövetterületeket a feszesebb szövetterületek felé húzod.
2. Miért nem idomul Mokota babzsák termékem teljesen a testem formájához?

Ha nem elég kényelmes a terméked, mert nem veszi fel tested formáját, akkor valószínűleg túl sok töltőanyag van benne. Próbálj óvatosan kivenni a töltőanyagból annyit, amennyit elegendőnek gondolsz (kb. min. 5-10%-nyit,), hogy pontosan kényelmes legyen számodra, mindez az ízlésedre van bízva, de ez testméretedtől is függ. A kivett töltőanyagot érdemes megőrizned.

3. Mennyi idő alatt szűnik meg termékem furcsa illata?

Amennyiben közvetlenül a gyártás után kaptad meg termékedet, vagy az sokáig zárt térben volt tárolva (pl. kartondoboz), úgy előfordulhat, hogy furcsa műanyag illatot érzel, ha megmozgatod benne a töltőanyagot. Ez a polisztirol gyöngyök illata, mely a gyártásukból származik, egészségre káros alkotóelemeket, illetve származékokat nem tartalmaz. Ha használod Mokota termékedet, akkor ez az illat 1-2 hét alatt fokozatosan megszűnik, de ha nagyon zavar, akkor a töltőanyagot a külső huzatból (belső huzattal együtt) kivéve száraz, világos helyen, vagy akár szabad levegőn szellőztetheted. Így akár 1-2 nap alatt is eltűnhet ez a furcsa illat.

4. Mintha csökkent volna Mokota termékem tartása, lehetséges ez?

Babzsák-termékeink töltete habosított polisztirol gyöngy, amelynek jellemzői: 100%-ig antiallergén, víztaszító, extra-könnyű. A használat során a töltet valamelyest veszít térfogatából (FONTOS: a szemcsék nem morzsolódnak, hanem egy kicsit összemennek), emiatt tapasztalható a tartás megváltozása. Éppen ezért minden termékünket túltöltjuk, hogy a zsugorodás következményeként pár hónap múlva a termék felveszi végleges formáját.

5. Nagy mennyiségű folyadék ömlött a Mokota termékemre, mit tegyek?

Ha csak a külső huzat szennyeződött, akkor annak tisztítása elegendő. Ha a belső huzat is szennyeződött, akkor szerezz be megfelelően nagyméretű zsákot és töltsd át a töltőanyagot, utána tisztítsd meg a belső huzatot. Ha a töltőanyag is nedves lett, akkor előbb a belső huzattal együtt szárítsd meg és utána töltsd ki belőle a töltőanyagot. Amennyiben olyan szennyeződés érte a Mokota termékedet, hogy a töltőanyag a szárítás után is használhatatlannak mutatkozik, akkor keresd vevőszolgálatunkat, ahol új töltőanyagot (illetve belső és külső huzatot is) tudunk kínálni Neked. A töltőanyag belső huzattal együtt történő, vagy a polisztirol gyöngyök önálló tisztítását nem javasoljuk, mert nagy térfogata miatt nedves állapotban rendkívül nehezen kezelhető.

6. Kihasadt a Mokota termékem huzata, mit tegyek?

Amennyiben ezt az alapanyag gyártási/összeállítási hibája okozta, ne aggódj, a jótállás ideje alatt nálunk garantáltan érvényesítheted fogyasztói jogaidat. Ha a sérülést véletlen külső behatás okozta, akár munkatársainkra is bízhatod, akik szakszerűen elvégzik helyetted a javítást, ez ügyben keresd vevőszolgálatunkat, ahol Mokota terméked egyéb alkotóelemeit is beszerezheted külön-külön.

7. Mennyire bírják a strapát a Mokota termékek?

A Mokota különösen strapabíró, kopásálló. A külső és belső huzatok egyaránt vastag vászonból készülnek. Mivel a huzatok együttesen viselik a fotelra nehezedő terhet, ezért különösen nagy teherbírásúak. Ha esetleg sokévnyi intenzív használat után mégis elkopik a külső huzat, vagy esetleg más színűt szeretnél, lehetőséged van nálunk csak külső huzat vásárlására is, melyek árait az árlistában találod.

Szövetkatalógus

Tekints ad a választható szöveteinket, és válaszd ki a Neked megfelelőt. (A képre kattintva kinagyítható.)

Kosár